بهشت ما

این جا بهشت است محلی برای گفتنی ها

بهشت ما

این جا بهشت است محلی برای گفتنی ها

تو را جستجو می کنم ...

تو را جستجو می کنم ...

نسیم چه خوش می نوازد قصه مهربانی های تو را ،

و باران ، که ریزش قطرات مهر توست بر روح فقیر ،  

درختان قصه عاشقی روایت می کنند ،  

آب که مهریه مادر آفتاب است ؛ آیینه پاکی و قداست توست ،

و اذان که زیبا ترین موسیقی آفرینش است ،  

نوای جدایی نی است از نیستان ، 

تو را جستجو میکنم ، در تمام لحظات ، در هر دم و باز دم ، شاید تو را بیابم !   

 

همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی  

که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی  

نظرات 1 + ارسال نظر
طیبه دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ق.ظ http://www.basijansarolzahra.parsiblog.com

سلام
بهشتتون واقعا زیباست. با مطالبش.
التماس دعا.

اما اینجا بهشت من نیست ! یا اصلا بهشتی ندارم ! نمیدونم !
بهشت جایی است که حرفهای نگفتنی گفته بشه !
جایی که خودت نباشی ! یا باشی بدون حجابی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد