بهشت ما

این جا بهشت است محلی برای گفتنی ها

بهشت ما

این جا بهشت است محلی برای گفتنی ها

چند

اینجاست،آیید،پنجره بگشایید،ای من و دگر من ها:
                                           صد پرتو من در آب!
مهتاب،تابنده نگر،بر لرزش برگ،اندیشه ی من،جاده ی 
                                                                 مرگ.
آنجا نیلوفرهاست،به بهشت،به خدا درهاست.
اینجا ایوان،خاموشی هوش،پرواز روان.
در باغ زمان تنها نشدیم.ای سنگ و نگاه،ای وهم و 
                                           درخت،آیا نشدیم؟
من «صخره ـ من»ام،تو «شاخه ـ تو»یی.
این بام گلی،آری،این بام گلی،خاک است و من و پندار.
و چه بود این لکه ی رنگ، این دود سبک؟ پروانه گذشت؟
                                                        افسانه دمید؟
نی،این لکه ی رنگ، این دود سبک، پروانه نبود، من بودم
                                                   و تو. افسانه نبود،
                                                          ما بود و شما.
                                                                           «سهراب سپهری»

نظرات 1 + ارسال نظر
دریای دل یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.daryaedel.parsiblog.com

سلام .


کجاست ؟


آدرس لطفاْ ؟!

علیکم السلام!
بگردید پیدا می شود.
التماس دعا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد