کانال صرفا جهت خنده!

 

 کانال بزرگ صرفا جهت خنده

بهترین کانال طنز سیاسی کشور 
😉 سیاست خیلی هم تلخ نیست! 😉
 
 
در آستانه تبدیل شدن به بزرگترین کانال طنز سیاسی کشور هستیم 🤗
ما خطوط قرمز را در می نوردیم 
زیرا آگاهی از حقیقت حق همه ی ماست 
👇👇
 
👇 👇
 
 
✅ مرجع طنز بسیاری از کانال های طنز 
 🎥📽 با کلیپ های جذاب «واحد دوبله کانال صرفا جهت خنده» از خنده روده بر می شوید 😂😅😆😂
 
 
 
برای ارتباط با ادمین هم می توانید با آیدی زیر در تلگرام در ارتباط باشید :
 

 در ماه عزیز محرم هم طنز تلخ داریم و مداحی و نوحه های صوتی و تصویری ناب و عالی

 

بارک الله به این معده!

بارک الله به این معده!

 

موگرینی : اجرای توافق خوب پیش می رود.

البته فقط از طرف ایران

 

ظریف : حادثه منا و تعرض به دو نوجوان را عقلایی هضم کردیم!

بارک الله به این معده!

 

روحانی : برخی ها نیایند از رکود حرف بزنند!

ما که از رکود خارج شده بودیییییییییم!

 

عصر ایران :اصرار کیهان و نظر علما درباره سید حسن

عصر ایران جان علما که یکی یکی تکذیب میکنند!

 

تخت روانچی : اجرای برجام روزهای آینده اجرایی می شود

این را که دوساله می فرمایید!

 

روحانی : دروغها نزد ملت آشکار خواهد شد

البته اگر وعده صد روزه تمام شده باشد!

 

هاشمی : به ملک عبدالله گفته بودم اعدام شیخ نمر به مصلحت نیست

دقیقا فرداش آزادش کردند!

 

لاریجانی : آمریکایی ها تخلف کرده اند!

آخی پس با اجازه 19 بهشون میدیم!

 

جناب استاندار صندلی تان راحت هست؟!

جناب استاندار صندلی تان راحت هست؟!

اول این متن را بخوانید:

محمد علی افشانی استاندار فارس در نامه ای به سردار باقرزاده می نویسد :
 
سردار سرتیپ پاسدار سید محمد باقرزاده
مشاور عالی محترم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کمیته جستجوی مفقودین
با سلام و احترام
بازگشت به نامه شماره ۳۷۷۱/۹۴/ک مورخ ۱۶/۱۰/۹۴ با عنایت به ضرورت پاسداشت حرمت شهدای عزیز که همه ملت ایران خصوصا مسئولین در تمام رده‎های مدیریتی وامدرا و مدیون آنان هستند و با توجه به بازتاب خبر تشییع آنان در شبکه های اجتماعی مبنی بر نگرانی از بهره‌برداری انتخاباتی از مراسم و با عنایت به اینکه هیچکدام از شهدای گمنام عزیز از استان فارس نمی‌باشند، احتمال عدم استقبال با توجه به شرایط ذکر شده می باشد.
خواهشمند است دستور فرمایند برای پیشگیری از تلقی بهره‌برداری انتخاباتی از مراسمی تشییع شهدای قهرمان مظلوم و گمنام جهت برگزاری باشکوه‌تر تأثیرگذاری مطلوبتر، زمان تحویل و تشییع پیکر پاک و مطهر آنان به بعد از برگزاری انتخابات تغییر یابد.
سید محمد علی افشانی
استاندار
 
این درخواست استاندار فارس از سردارباقرزاده هست که پیرو تصمیم به تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام در شیراز است.
حال سردار باقزاده چه جوابی داده بماند
استاندار صراحتا به مردم شیراز توهین نموده است بماند
ترس از جو عاشورایی گرفتن شهر نیز بماند
ولی دردی که سینه هر آزاده ای را به درد می آورد این جمله زشت و دوراز جوانمردی جناب استاندار است:با عنایت به اینکه هیچکدام از شهدای گمنام عزیز از استان فارس نمی‌باشند، احتمال عدم استقبال با توجه به شرایط ذکر شده می باشد.
 
جناب استاندار این شهدای غریب وطن که شما به دلیل غیر شیرازی بودنشان نگران عدم استقبال از آنها هستید می دانید کجا شهید شده اند؟!می دانید همین شهیدان فرسخها از زادگاه خویش دور شدند و برای دفاع از کیان اسلامی به شهرهای مرزی گسیل گشتند و شربت شهادت نوشیدند تا  امثال من و شما تو ی خیابانهای شهرمان برای تردد ساده از دشمن اشغالگر کسب اجازه نکنیم؟!
جناب استاندار من  نمی دانم دکوراسیون اتاق امارت حضرتعالی چه شکلی است و صندلی تان چقدر گرم و راحت هست اینگونه در مورد شهدای وطن حرف می زنید ولی مطمئنم این شهدای عزیز از خانه های گرمتر و صمیمی تر از دفتر حضرتعالی به سوی شهرهای مرزی رفتند و هنوز هم هست برنگشته اند ! و باز مطمئنم دیدگاه همین شهدا با دیدگاه امثال حضرتعالی دقیقا 180 درجه در تضاد بوده است چراکه دیدگاهی چون شما داشتند جوان تبریزی را چه کار به مردم ایلام؟! جوان گیلانی ر چه کار به آبادان و جوان تهرانی و اصفهانی و مشهدی و... را چه کار به فرسنگها فاصله از زادگاه خویش؟! دیدید نگاه آنان چقدر با شما فاصله داشت؟! همه مردم ایران اسلامی و جوانان برومندش ناموس شهرهای مرزی را ناموس خود دانستند و یکپارچه برای دفاع از ناموس ایران اسلامی به پا خواستند.
حال که نظر شما را مرور کردیم بیم آن داریم به شهدای مدافع حرم که در کشوری غریب برای دفاع از امثال ما جانفشانی میکنند محضرتان یادی از آنها کنم! واز این موضوع می گذرم.
جناب استاندار امیدوارم میز و صندلی تان و جایتان و خیالتان همیشه راحت باشد ولی بد نیست بدانید همین شهدای گمنامی که برای غیر بومی بودنشان ! ادای نگرانها را در می آورید مادرانی داشتند که بیشترشان چشم انتظار حتی یک تکه استخوان از فرزندشان بودند و لی الان اسیر خاکند و برخی مادرانی هنوز هستند که خیالشان و جایشان و روانشان از بی خبری فرزندشان راحت نیست.
مطمئنم مردم شیراز در مراسم تشییع این پاک سرشتان نشان خواهند داد چه کسانی در شهرشان غریبه اند و چه کسانی آشنا.
 

امان از این همه انفعال!

امان از این همه انفعال!

1 - هتک حرمت دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده

2 - قتل عام زائران خانه خدا در منا

3 - تجاوز به یمن و قتل عام مردم مظلوم و بی دفاع یمن اعم از شیعه و سنی

4 - حمایت مالی و تسلیحاتی از داعش و گروههای تروریستی

5 - قتل عام مردم مظلوم بحرین

6 - حمایت از ترورهای فرماندهان ایرانی در سوریه

7 - حمایت از اقدامات تروریستی در لبنان

8 - دستور و حمایت از قتل عام شیعیان نیجریه و دستگیری شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه

9 - تحقیر کشور پهناور ایران اسلامی در مناسبت سیاسی جهان

10 -توطئه برای پایین آوردن قیمت نفت در بازارهای جهانی برای زمین زدن اقتصاد ایران

11 - و دست آخر اعدام رهبر شیعیان عربستان شهید نمر

موارد فوق اندک جنایتی است که توسط رژیم منحوس آل سعود در دو سال اخیرانجام گرفته  است اما دستگاه دیپلماسی دولت تدبیر و امید فقط به ابراز امیدواری ها و خویشتن داری ها و از این دست انفعالات دیپلماتیک بسنده کرده است دریغ از یک موضع قاطع و در شان کشور قدرتمندی چون ایران اسلامی!

سفارت عربستان را آتش زدند ملت خشمگین هرچند به خطا ولی با این دستگاه دیپلماسی منفعل چه کار باید می کردند؟!

رییس جمهور کشورمان اقدام عربستان در اعدام شیخ نمر را محکوم کرد در یک بند ولی در سه بند اقدام جوانان ایرانی را محکومتر! تازه با توئیت هم محکومیت جوانان کشورمان را محکمتر کردند تا کار از محکم کاری عیب نکند !

اما دستگاه دیپلماسی عربستان در مقابل انفعال وزارت خارجه ایران یواشکی دیپلمات های خود را فرا خواند و برای دیپلماتهای کشورمان فرصت 48 ساعته اخراج!

حالا منتظر می مانیم ببینیم وزارت خارجه ما از انفعال خارج خواهد شد یا باز دست به دامان امیر کویت می شود!

وقتی صدای سالن کنسرت از مسجد رساتر می شود!

وقتی صدای سالن کنسرت از مسجد رساتر می شود!

دوروز پیش مقابل مسجد شیعیان بیروت لبنان هدف تروریستی قرار گرفت با کلی شهید امروز پاریس هدف این حمله  ، قاتلین هردو هم جماعتی به نام داعش

با این تفاوت که بیروت و رزمندگان مقاومت آن چندین سال است با پدیده داعش در حال نبرد هستند  و صدها شهید تقدیم بشریت نموده و لی در طرف مقابل پاریس که از حامیان داعش بوده و امروز خود گرفتار آن شده است.

اما قسمت دردناک موضوع پیام تسلیت رئیس جمهور کشورمان به حادثه پاریس بلافاصله بعد از حمله تروریستی است که شاید هنوز کسانی که در کنسرت بودند چنان حال خوشی ! داشتند که ساعتها بعد از بقیه متوجه ماجرا شده اند !  بعد از پیام تسلیت به فرانسه  بعد از 48 ساعت پیام تسلیتی هم به مردم لبنان فرستاده اند!

اصلا کاری به تحریم صنایع خودرو و صنایع هواپیمایی ایران توسط فرانسه که منجر به کشته شدن چندین هزار هموطن ایرانی مان شده است ندارم

کاری به جان دادن رزمندگان مقاومت لبنان به نیابت از مردم ایران هم ندارم

فقط عرضمان ! این است آنهایی که امشب مقابل سفارت فرانسه شمع روشن کرده اند به یاد کشته های قد بلند خوشتیپ و باحال پاریس ! به فکر دل مادران و فرزندان و همسران شهدایی که هر روز جنازه های پاکشان از سوریه برمی گردد باشند شهدایی که اگر نباشند داعش در خیابانهای تهران مجال چراغ روشن کردن هم نخواهد داد چه برسد شمع روشن کردن مقابل سفارت پاریس

i love you  iran

i love you  iran

خبرگزاری ها  :رئیس جمهور ایران در مصاحبه با یک روزنامه ایتالیایی گفت که سفارت‌های ایران و آمریکا روزی بازگشایی خواهند شد.

رئیس جمهور ایران در مصاحبه با روزنامه "کوریه‌را دلا سرا" گفت که توافق هسته‌ای میان قدرت‌های جهانی و ایران می‌تواند به روابط بهتر میان تهران و اشنگتن و سرانجام بازگشایی سفارت‌ها در پایتخت این دو کشور منتهی شود.

اگر چه وی گفت که انتظار دارد تا واشنگتن پیش از آنکه روابط دیپلماتیک را از سر بگیرد از ایران عذرخواهی کند.

 

من مفهموم این فرمایشات ریاست محترم جمهوری را متوجه نمی شوم یعنی آمریکا چه جوری باید از ایران عذرخواهی کند؟

ایران از شما عذرخواهی می کنم!

آیا این جمله کافیست؟! یا نه مثلا باید دقیقتر عذرخواهی کند؟!

مثلا بگوید ایران عزیز بخاطر حمایت و تحریک صدام و تحمیل هشت سال جنگ بر علیهتان تمام کشته شدگانتان ( بیش از 200 هزار شهید) را زنده می کنیم و صحیح و سالم تحویلتان می دهیم؟! و عذرخواهی می کنیم؟!

و یا با یک عمل شعبده بازی بیش از 667 هزار جانباز جنگ تحمیلی را به حالت اولیه در می آوریم و تحویل می دهیم؟! ما را ببخشین ؟! و حمله به هواپیمای مسافری و کودتا بر علیه دولت دکتر مصدق و چندیدن و چند جنایت دیگر را هم شما برای ما فاکتور بگیرید تا دوستیمان محکمتر گردد!

من که نمی دانم کدخدا چه جوری عذرخواهی کند می توانیم سفارتخانه هایمان را دایر کنیم و روابط حسنه و خانوادگی با آمریکا بر قرار کنیم ولی پیشنهاد می کنیم حالا اگر قرار است با یک عذرخواهی ساده همه چیز را فراموش کنیم اصلا چرا آمریکا یک دفعه نگوید i love you  iran  تا همه چیز به خیر خوشی تمام شود و کدخدا هم زیاد به زحمت نیفتد؟! اصلا دقت کردین عاشقانه تر هم می شود!

 

کورشود هر آنکه نتواند دید

کورشود هر آنکه نتواند دید

روزجمعه برنامه فتیله جمعه تعطیله که از شبکه دو سیما پخش می شد در عملی بسیار زشت و غیر قابل دفاع اقدام به تمسخر قومی شجاع و غیرتمند ایران اسلامی یعنی آذری زبانهای عزیز نمود حال آنکه خود نیز آذری ام نیازنمی بینم در ستایش آذربایجان و دلیر مردان و شیرزنان آن سخن برانم چرا که زیبایی های آذربایجان به حدی روشن و بین هست که نیاز به دفاع حقیرانی چون بنده نیست ولی من باب وطن دوستی و با افتخار به اصالتم لازم دیدم چند سطر ولو اندک عرض نموده باشم.

از دیر باز تمسخر قومیت در ایران عزیز توسط عده ای خائن و بی اصالت فرهنگی و خانوادگی دنبال شده است که متاسفانه بعضا جوک هایی در تمسخر قومیتهای یک کشور که سرمایه های اصلی یک نظام و دولت هستند توسط همان بی اصالتها دست به دست می گردد که نه قوم لر از آن در امان بوده و نه ترک و کردو بلوچ و ...

اما به راستی چرا برای همیشه طومار چنین وطن فروشان پیچیده نمیشود؟! چرا فتیله این جماعت دون مایه برای همیشه پایین کشیده نمی شود؟! چرا اجازه داده می شود چنین اشخاصی فرصت تنوع قومیتی را به تهدید تبدیل کنند؟! به راستی چرا؟!

به اعتقاد نگارنده اقدام مسئولان صدا و سیما در برخورد اولیه با خاطیان برنامه قابل تقدیر بوده و انتظار می رود علاوه بر پی گیری و اخراج عوامل اصلی آن اهانت بی شرمانه به دادگاهی صالحه ارجاع شود تا درس عبرتی باشد برای کسانی که از آستین دشمنان این مرزوبوم  به آبروی یک ملت دست درازی میکنند و احساسات چندین میلیون ایرانی را آزرده می سازند.


در پایان قابل ذکر است آذربایجان و مردم غیرتمند و عزتمند و با فرهنگ آن  و تمام آذری زبانهای کشور همیشه در کنار سایر اقوام ایران اسلامی در قله های عزت و غیرت و همت بوده و خواهند بود و کور شود هرآنکه نتواند دید.

 

نمایشگاه مطبوعات ؛ مدح عاشقانه پاسخ سخاوتمندانه!

نمایشگاه مطبوعات ؛ مدح عاشقانه پاسخ سخاوتمندانه!

بیست و یکمین دوره نمایشگاه مطبوعات کشور بالاخره با کلی بحث و حاشیه آغاز به کار کرد آن هم با شعار :

"نقد منصفانه و پاسخ مسئولانه"

اما آن چه نمایشگاه مطبوعات امسال را نسبت به دورههای قبلی متمایز و جالب توجه کرده مهم بودن حواشی از متن ماجراست.

اعتراض خبرگزاری دانشجو _ نمایشگاه مطبوعات 94

به هر حال کم و بیش اصحاب رسانه و مخاطبان درجریانند که تاثیر گذارترین رسانه های کشور از جمله خبرگزاری های فارس و تسنیم و نسیم و مهمترین روزنامه های کشور از جمله کیهان و وطن امروز ، جوان و ... در اعتراض به عملکرد دولت یازدهم و فشار بی‌سابقه به رسانه‌های منتقد  امسال به نمایشگاه مطبوعات نرفتند.

همین طور پایگاه‌های خبری معتبر و سرشناسی نیز چون سایت‌های خبری جهان‌نیوز، رجانیوز، راه دانا، مشرق و ۵۹۸ که در واقع جزو معروف‌ترین و پربازدید‌ترین پایگاه‌های خبری کشور هستند در کنار هفته‌نامه‌های پنجره، ۹ دی و یا‌لثارات و رمز عبور به‌عنوان منبع مطبوعاتی منتقدان دولت یازدهم در نمایشگاه مطبوعات امسال حضور نیافتند.

یعنی با عدم حضور خبرگزاری ها و سایتهاو روزنامه ها و هفته نامه فوق الذکر رسما رسانه هایی در نمایشگاه مطبوعات امسال شرکت کرده اند که غالبا به نوعی در مدح دولت و چشم پوشی از خطاهای آن قلم فرسایی کرده اند اما آن چه بیشتر باعث ادخال سرور می گردد انتخاب عنوان نقد منصفانه و پاسخ مسئولانه ! برای نمایشگاه مطبوعات امسال هست که بیشتر به طنز شباهت دارد تا واقعیت.

البته در رابطه با برخوردهای چکشی دولت از مقامات ارشد کابینه تا پایین ترین آن در مقابل منتقدان منصف و پاسخهای غیر مسئولانه دولتی ها سخن بسیار است و مجال کم و نگارنده نیز در این مجال قصد ورود به آن را ندارد اما کسانی که هر ساله نمایشگاه مطبوعات را دنبال می کنند و جزء بازدیدکننده گان بوده اند به راحتی برایشان قابل لمس هست در غیاب خبرگزاری فارس و روزنامه کیهان که همه ساله غرفه هایشان از شلوغ ترین ها و پررونق ترین های نمایشگاه بودند الان چه حال و هوایی بر نمایشگاه حاکم هست .

به اعتقاد نگارنده دولتی ها شعار نمایشگاه امسال را «مدح عاشقانه و پاسخ سخاوتمندانه» می گذاشتند بیشتر به واقعیت نزدیک بود تا آن شعار جعلی!

من الله توفیق

دیگر احساسی رای ندهیم

دیگر احساسی رای ندهیم

هر انتخاباتی که سپری می شود علاوه بر تمام شدن انتخابات انسان با کوله باری از تجربه قدم به فردا می گذارد و در مواقع ضرور بویژه در انتخابات بعدی همین تجربه گذشته و اندوخته شده است که به داد انسان می رسد البته اگر مجددا جوگیر نشویم و تجربه را به فراموشی نسپاریم.

چند روز دیگر به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در نظام مفدس جمهوری اسلامی زمان باقی نیست هنوز نگارنده به صورت قاطع به کاندیدای اصلاح نرسیده است هر چند به اصلح نرسیدن دلیل بر پای صندوق نرفتن نیست چراکه حقیر قهر با صندوق رای را خطرناکتر از هزاران تحریم فلج کننده می دانم و معتقدم عدم حضور هر شهروند در پای صندوق به مانند بافتن یک تار از فرش قرمز برای حضور دشمن در همه زمینه ها در کوچه و خیابانهای محل زندگی هست و باید هوشیار باشیم

اما آنچه نگارنده را برا آن داشت دست به تحریر این وجیزه بزنم نمود یک سری بد اخلاقی های انتخاباتی بویژه از ناحیه کسانی که فقط خود و کاندیدای مورد حمایتشان را به انقلابی و مردمی بودن شایسته می دانند و با هزاران روش سعی در تخریب دیگر رقبا دارند گویی قالیباف برای انقلاب و نظام و مردم هیچ زحمتی نکشیده یا اینکه ولایتی همین دیروز از دفتر اوباما برگشته یا حداد عادل یک دفعه شده ضد انقلاب و محسن رضایی اصلا همین دیروز متولد شده و ...

چرا نباید از گذشته درس نگیریم؟! چرا بایستی همچنان احساس بر عقل برخی از آقایان بچربد؟! به راستی آقایان که فقط خود و گروهشان را ولایی می دانند و حتی منتقدانشان را خارج از این دایره، چگونه به ایده جذب حداکثری و دفع حداقلی مورد نظر حضرت آقا هیچ توجهی نمی کنند؟!از دید حضرات همه هفت کاندیدای رقیبشان از مسیر انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی خارج شده اند به جز کاندیدای خودشان به راستی با این تفکر می خواهند مملکت داری کنند؟! هنوز هم بایستی به جای ارائه برنامه کاندیدای مورد نظرشان باید به تبل اختلاف و دشمن سازی و تخریب بقیه متوسل شوند تا به رای برسند؟!

وقتی خبری می خوانم که مثلا برادر فلان آقا با موتور به فلان همایش آمد و یا تصویر صندوقی برای کمک به ستاد فلان آقا را مشاهده می کنم حالم از خودم به هم می خورد!داشتیم از این موارد که بزرگواری سر سفره خالی نشسته بود و علم کردیم و بر سر دیگران کوبیدیم ولی همین آقا با حالت طایفه ای به سفر خارج می رفت! و ...

بگذاریم حرمتها حفظ شود دست از عوامفریبی برداریم خدا را شاهد می گیرم مردم از مشکلات اقتصادی شدیدا رنج می برند  دنبال این نیستند ببینند برادر فلان شخص چی سوار می شود دنبال اینند ببینند خود کاندیدا برای رهایی مردم ار مشکلات اقتصادی چه برنامه هایی دارد و با چه تیمی و سابقه ای می خواهد مملکت داری کند.

 

بعد نوشت :

نظر حقیر به اعتلاف آقایان قالیباف ، حداد عادل و ولایتی است هنوز بین اینها به اصلح نرسیده ام و قطعا روز انتخابات به یکی از این بزرگواران رای خواهم داد

طنز/شاخ به شاخ با کاندیداها "۱"

طنز/شاخ به شاخ با کاندیداها "۱"

 

سعید جلیلی : امروز معوقه بانکی ۶ نفر به اندازه دو برابر یارانه یک ماه ملت است.

چقدر این جملات آشناست! آها ببخشید لابد اسامیشون هم تو جیبتون هست دیگه؟!

قالیباف در مسجد قدس اردبیل: طی 6 ماه گرانی را کنترل می‌کنم
ببخشید آقای خلبان دکتر سردار قالیباف چهل و دو ماه بعدش را چه کار خواهید کرد؟!
 
روحانی:ما کشور را از جنگ نجات دادیم!
بهتره بفرمایید بدون خونریزی کشور را تسلیم کردید!
 
رضایی: مهم نیست چقدر رأی دارم
مهم اینه که هر سری حضور دارید!
 
حداد عادل : همه ما در مقابل رفتار و گفتارمان در مقابل خدا و مردم مسوولیم.
خدا وکیلی نمیشه به این حرف ان قلت گذاشت!
 
عارف : آمده‌ام تا اخلاق و تدبیر را پیاده کنم
اونوقت به جای اخلاق و تدبیر چی سوار می کنید؟!
 
ولایتی : هنوز می‌گویم؛ صد روزه تب کشور را پایین می‌آورم
ای ناقلا تب بر جدید وارد کردید نمی گید؟!
 
غرضی: ۵۵ میلیون رای دارم!
من حرفی ندارم!