بهشت ما

این جا بهشت است محلی برای گفتنی ها

بهشت ما

این جا بهشت است محلی برای گفتنی ها

تقدیم به تنها عشقم ............. خدا

امروز چند تا پیام به گوشیم اومد ولنتاین مبارک   

یه کم فکر کردم که ولنتاین رو به کی باید تبریک بگم ؟!   

بعدش دیدم به تنها عشقم ؛ که بهترین گزینه است برای تبریک  

چون عاشق کسی هستم که هیچ وقت محبتش تموم نمیشه ! با دیدن بهتر از من ؛ منو فراموش نمی کنه ! از پدر و مادر به من مهربونتره ! همیشه باهامه - تو تنهایی ها و داشتن ها و حتی نداشتن ها ! هر چی بخوام اگه به صلاحم باشه بهم میده - بی منت ! و از همه مهمتر تنها کسی که حرفهام رو می فهمه ؛ حتی اگه به زبون هم نیارم ؛ چون تک تک سلولها و گلبولهای بدنم حسش میکنن !  

شهید دکتر چمران : الهی به هر که دل بستم دلم را شکستی و گسستی ؛ بمن بفمان که فقط عاشق تو باشم .

نظرات 3 + ارسال نظر
طیبه جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.basijansarolzahra.parsiblog.com

سلام
اشاره ی خیلی خوبی کرده اید.واقعا عالیه.
التماس دعا.

سلام . ممنون . اما این که اشاره نبود ! همش بود !

طیبه شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.basijansarolzahra.parsiblog.com

سلام دوست عزیز!
بله درست می گویید شما تمام واقعیت بود اما منظورم این بود که برای انسان هایی مثل ما اشاره ی خوبی بود.
موفق باشید و شاد.
التماس دعا.

سلام. اما .......... بگذریم. گفته نشه بهتره !
شما برامون دعا کنید .

افروز سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ http://shabshekan0313.parsiblog.com/

به نام او
سلام
خیلی جال بود
منم به همین حرف شما یقین دارم
از آقا علیرضا داداش گلم که وبلاگ شما رو به من معرفی کرد ممنونم
حق یارتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد