بهشت ما

این جا بهشت است محلی برای گفتنی ها

بهشت ما

این جا بهشت است محلی برای گفتنی ها

دل گو یه!!

بگذارید و بگذرید 

ببینید و دل مبندید 

چشم بیاندازید و دل نبازید که 

دیر یا زود باید گذاشت و گذشت!!  

                                       «امام علی(ع)»

چه سخن زیبا و نغزی! واقعا که ما(البته منظور من است)!چه قدر غافلیم از آنچه داریم و چه در به در دنبال همان چیز در ماوراء!می گردیم! 

واقعا ائمه ی اطهار(ع)چه نعمات بزرگی هستند که خدا در اختیار انسان قرار داده است.و نعمت خیلی بزرگتر این است که خداوند وقتی بخواهد چه زیبا هدایت می کند! 

«...فیضل الله من یشاء و یهدی من یشاء و هو العزیز الحکیم».(ابراهیم؛۴) 

خدایا شکرت!خدایا هزاران مرتبه شکرت!که اگر تو را نداشتم چه می کردم؟؟ 

اگر این نعمت ها را نداشتم چه می کردم؟؟ 

خدا یا چگونه شکرت را به جا آورم؟؟؟چگونه؟؟؟شکر این همه نعمت!!!که تازه قدرش را هم نمی دانسته ای و هیچ شکری هم برایش به جا نیاورده ای!!!!!!!! 

چه قدر کوتاهی و غفلت؟؟؟چه قدر؟؟؟ 

درست وقتی که ذهنت مشغول است و در فکر آنی که چگونه فراموشش کنی در صفحه مدیریت وبلاگت به یک پیام جدید بر می خوری!(ببینید و دل نبندید...)! 

چه قدر آرام می شوی با این جمله!و از خدا می خواهی که: 

خدایا!هیچ کدام از نعمت هایت را از بندگان گنهکارت دریغ نکن!!!شاید هدایتی و ... 

که البته الله اعلم.

نظرات 5 + ارسال نظر
مسافر یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.elyasine.blogfa.com

دوست من سلام
دل نوشته هاتون بسیار زیباست من که خیلی لذت بردم
دوست من از او چه خبر او که بخشنده ومهربان است او که نزدیک و دوست داشتنی است او که زنده و حاضر است او که ... .

ممنونم
موفق باشی

hamid یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:07 ب.ظ http://pars-gift.com

دوست عزیز وب سایت پارس گیفت مایل به تبادل لینک با شماست لطفا در اسرع وقت به سایت مراجعه کنید

قصه گو دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:31 ق.ظ http://biadarya.mihanblog.com

سلام
قدم اول همینه
وقتی دل نبستی راحت دلتو می برن اون بالا

بهشتی باشی عزیز

یا حق

قطره ای از دریا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ب.ظ http://WWW.DARYAEDEL.PARSIBLOG.COM

سلام.

باید خیلی کار کنیم تا این جمله حضرت رو درباره خودمون اجرا کنیم .

نون یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام بالاخره مای جهنمی تونستیم به بهشت وارد بشیم الحمد لله
نگاهی به اسم او

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد